Alcatel 20.01

0
plaatste dit 28 mrt 2016

Hallo, Wie kan mij helpen. Ik heb een alcatel (seniorentelefoon) ik heb net een 16gb mini sim met muziek in mijn telefoon gestopt. Helaas moet ik bij elk liedje apart op afspelen klikken. Dat is niet handig en kan toch niet de bedoeling zijn. Hoe maak ik een playlist of shuffle of iets dergelijks zodat het alle liedjes uit een map in een keer afspeelt? Alvast bedankt groetjes Henk

1 Reacties
Sorteer op: Standaard | Nieuwste | Beoordeling
0
plaatste dit 29 mrt 2016

De Alcatel One Touch 20.01 is één van de meest eenvoudig uitgevoerde mobiele telefoons van dit moment. Alcatel heeft geprobeerd het toestel een normale vormgeving mee te geven (zodat 'ie niet oogt als een seniorentelefoon), maar qua bediening en functionaliteit het toestel toch zo eenvoudig mogelijk te maken. 'Ingewikkelde' instellingsmogelijkheden (zoals bijvoorbeeld het maken van een afspeellijst) zijn achterwegen gelaten. In uw geval is dit echt een nadeel en het is inderdaad niet gebruiksvriendelijk om iedere keer zelf weer op afspelen te klikken.

Ik heb het toestel zelf hier niet fysiek liggen, dus ik kan helaas niet meekijken en uit de handleiding van het toestel wordt ik ook niet veel wijzer. Wat je nog zou kunnen proberen is of er een mogelijkheid is om meerdere nummers te 'selecteren' en vervolgens op afspelen te klikken. Wellicht dat het toestel dan de muziek wel achter elkaar afspeelt. Ik ben echter bang dat zo'n selectiefunctie ook zal ontbreken en dat er dus geen oplossing is voor je probleem.

Nu verkrijgbaar

30-06-2018
Motorola Moto G6
18-06-2018
HTC U12+
10-06-2018
HTC Desire 12
10-06-2018
HTC Desire 12+
04-06-2018
LG G7 ThinQ
25-05-2018