blackberry waar whatsapp op kan

0
plaatste dit 08 mrt 2017

Goede middag Na 5 jaar n blackberry te hebben gehad (ben overgegaan op een gegevenmoment vanwege het best.systeem) sinds 2011 heb ik nu androids.Ik ben er helemaal uit wat de BB's betreft. Een kennis van mij zoekt n BB waar whatsapp op kan,ik weet dit niet meer,die ik had moest je nog n speciaal BIS abbo hebben,ik ben er te lang uit.Zij wilt liefst met ouderwetste druktoets qwertytoetsenbord) weet iemand zo 1,2,3 welk model type hier goed voor is,heb begrepen dat er nu ook android in BB's zit,maar ze zoekt n goedkope simpele met wifi waarmee ze kan whatsappen.

4 Reacties
Sorteer op: Standaard | Nieuwste | Beoordeling
0
plaatste dit 09 mrt 2017

WhatsApp gaat dit jaar stoppen met de ondersteuning voor het oude BlackBerry OS en het BlackBerry 10 OS. Ik zou je dus willen afraden nog te kiezen voor een 'ouderwetse' BlackBerry die draait op het BlackBerry OS of BlackBerry 10.

Alle BlackBerry toestellen die sinds eind 2015 zijn uitgekomen draaien allemaal op Android. Voor deze BlackBerry's blijft er wel WhatsApp ondersteuning bestaan. Op dit moment zijn er twee BlackBerry toestellen die draaien op Android en voorzien zijn van een QWERTY toetsenbord:

Beide telefoons zijn niet bepaald als 'simpel' te betitelen. Het zijn behoorlijk geavanceerde smartphones. Helaas is er momenteel geen enkele andere BlackBerry of smartphone met een volledig toetsenbord, dus zijn dit de enige twee keuzes die ook ondersteund zullen blijven worden door WhatsApp.

0
plaatste dit 09 mrt 2017

Ze is niet bepaald onbekend met toestellen dus dat zal wel lukken,BB zijn sowieso minder gebruiksvriendelijk vind ik zelf (heb bijna álle toestellen in mij bezit gehad) maar anders zal ze zich moeten beperken tt smsjes dus...............is dat BIS nog nodig of kan ze dan eventueel zo haar simkaart erin doen ? de oude toestellen hebben nog grote sims zag ik en de nieuwere micro en zelfs n nano geloof ik. In ieder geval bedankt!

0
plaatste dit 09 mrt 2017

BIS is nodig voor de toestellen met het BlackBerry OS of BlackBerry 10, niet voor de BlackBerry's met Android. In de Android toestellen kan ze dus zo haar simkaart erin stoppen.

Indien de simkaart qua formaat niet geschikt is, kun je bij de provider een nieuwe bestellen (sommige providers verstrekken gratis nieuwe simkaarten), maar het is ook mogelijk simkaarten op maat te laten knippen.

0
plaatste dit 09 mrt 2017

Ja ze heeft zojuist n duo simkaart gehaald ,zit nano,micro en gewoon formaat in,gratis. Dus dat is probleem niet.