Hoi. mijn dochter heeft haar scherm kapot laten vallen. kost 150 euro, dus gaat hem dat niet worden. Helaas staat er data op die ze had willen bewaren. betreft samsung galaxy A5. Kies, smart switch, en emulators geprobeerd maar helaas. Telefoon vraagt om toestemming bij verbinding met pc. En die kan ze niet geven zonder scherm. Een goede zaak ergens, want anders kan iedereen en gevonden tel. uitlezen met p.c. Maar voor mij nu een lastige zaak. Dus als hier enige hulp voor zou zijn, super. Voor de toekomst.. Met ontwikkelaars opties (7x drukken in menu) zou ik USB debugging moeten kunnen selecteren. Hierbij kun je de bevestiging uitschakelen als je telefoon op pc aansluit. Weet dat iedereen dit dat kan bij verlies, maar is kiezen uit 2 kwaden. Ben geen waarzegger, maar weet nu al dat deze tel. ook gaat sneuvelen. (dochter 14). Op elke video die ik hierover zie staat deze optie bij ontwikkelaars. Maar bij de nieuwe A6 en mijn S7 zie ik ze niet staan. Kernvraag is dan ook: hoe configureer ik mijn telefoon zodat als scherm kapot valt, ik hem aan kan sluiten op pc zonder dat er bevestiging word gevraagd. En voor de makers van telefoons: creƫer een veilige mogelijkheid hiervoor als scherm kapot is. Moet via een account manier toch makkelijk in te bakken zijn.

Laatst aangepast 27 jan 2019