Navigatieprobleem J3 2017

0
plaatste dit 08 jul 2018

Beste,

Mijn vriend heeft sinds maart dit toestel. Hiervoor had hij de 2016. Sinds hij dit toestel heeft geeft de navigatie geen gesproken straatnamen meer weer en ook niet bijv. over hoeveel kilometer je nog over een snelweg moet rijden. Iemand een idee hoe dit kan? Alles staat goed ingesteld. We zijn al bij een telefoonwinkel geweest maar die kon ook niet helpen en zei hem te wachten op een update van Android.

4 Reacties
Sorteer op: Standaard | Nieuwste | Beoordeling
0
plaatste dit 16 jul 2018

Welke navigatie app wordt op het toestel gebruikt?

0
plaatste dit 16 jul 2018

Het gaat om Google Maps. ­čśë

0
plaatste dit 17 jul 2018

Toestellen moeten text-to-speach ondersteunen vanuit de Google Play Services. Binnen Google Play Services kun je taalpakketten voor spraak downloaden en installeren. Op de J-serie van Samsung staan deze niet geïnstalleerd om ruimte te besparen (omdat het natuurlijk niet hele uitgebreide toestellen zijn).

Zoek even in het instellingenmenu van het toestel of je ergens opties kunt vinden voor tekst-naar-spraak en of het hier mogelijk is om taalpakketten te downloaden en te installeren. Als dat lukt, kun je waarschijnlijk gesproken navigatie activeren in Google Maps.

0
plaatste dit 17 jul 2018

Ok├ę ga ik doen maar het gekke is dat op zijn vorige J3 dit wel werd gedaan. Ik laat het weten of het gelukt is. Bedankt!

Nu verkrijgbaar

15-10-2018
CAT B35
01-10-2018
Sony Xperia XZ3