Tele2 vernieuwt Mijn Tele2 app en Mijn Tele2 omgeving op website

Tele2 vernieuwt Mijn Tele2 app en Mijn Tele2 omgeving op website

03-04-2018  |  Tim Wijkman van Aalst  |  Achtergrond , Connectiviteit , Diensten


Tele2 heeft vandaag aangekondigd dat het bedrijf de Mijn Tele2 app alsmede de Mijn Tele2 omgeving op de website van Tele2 in de komende maanden gaat vernieuwen. De vernieuwingen worden doorgevoerd in samenwerking met klanten, zodat de functionaliteit en werking aansluit op de wensen van klanten.

In de komende week kunnen 1.000 klanten van Tele2 gaan testen met de vernieuwde Mijn Tele2 app. Ook de Mijn Tele2 omgeving op de website van Tele2 zal binnenkort voor deze klantengroep vernieuwd worden. De nieuwe app is alreeds in samenwerking met klanten ontwikkeld en zal de komende maanden uitgebreid met een selecte groep klanten getest gaan worden.

Voordat met de ontwikkeling van de nieuwe app begonnen is, is samen met klanten gekeken naar wat de belangrijkste functies in de app moesten zijn en hoe daar vorm aan gegeven moest worden. Tele2 kiest er nadrukkelijk voor om de ontwikkeling van nieuwe diensten samen met klanten op te pakken.

In samenwerking met klanten

"In plaats van voor onze klanten te bedenken wat zij willen, werken wij met hen samen," zegt Leslie Hogeveen, MD Consumer Mobile van Tele2. "De nieuwe app is hier een goed voorbeeld van. We betrekken onze klanten bij het ontwikkelen en testen. Na de introductie helpen onze klanten de app om steeds slimmer te worden, en gaan we nieuwe functionaliteit ook samen met klanten vormgeven en introduceren – zij bepalen onze prioriteiten."

In het vernieuwde Mijn Tele2 kunnen gebruikers straks op een natuurlijke manier, via een zogenaamde Conversational User Interface, met Tele2 in gesprek gaan - zonder zelf de antwoorden te moeten zoeken. Daarbij staan drie soorten functies centraal: het vinden van informatie binnen de app en op de website van Tele2, het beantwoorden van veel gestelde vragen, en het informeren over abonnement- en klantgegevens. Na de introductie worden in samenwerking met klanten steeds nieuwe functies toegevoegd.

Voor de zomer beschikbaar voor iedereen

Naast de chatinterface kunnen Mijn Tele2-gebruikers ook van de bestaande navigatie gebruik blijven maken. De introductie aan 1.000 gebruikers start deze maand. Nog voor de zomer wordt het nieuwe Mijn Tele2 voor iedereen beschikbaar gesteld.




Laatste Nieuws



0 Reacties
Geef je reactie